Centrala: 52 32 56 600 52 32 56 700
Specjalista ds. Administracji, Koordynator ds. Dostępności
mgr Agnieszka Zieńczuk
tel. 52 32 56 765
email: a.zienczuk [at] kpcp.pl
Do zadań Specjalisty ds. Administracji należą m.in.
• wsparcie organizacyjne pracy Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomiczno-Eksploatacyjnych i realizacja zadań bezpośrednio przez niego zleconych;
• sporządzanie rozliczeń i sprawozdań z realizacji umów;
• prowadzenie korespondencji z urzędami i instytucjami;
• administrowanie Biuletynu Informacji Publicznej;
Do zadań Koordynatora ds. Dostępności należą m.in.
• wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych w KPCP,
• przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy i zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
• monitorowaniu działań podejmowanych w KPCP w zakresie zapewnienia dostępności;