Specjalista ds. Administracji, Koordynator ds. Dostępności | Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy

E-mail: kpcp [at] kpcp.pl

BIP

Specjalista ds. Administracji, Koordynator ds. Dostępności

mgr Agnieszka Zieńczuk

tel. 52 32 56 765
email: a.zienczuk [at] kpcp.pl


Do zadań Specjalisty ds. Administracji należą m.in.
•    wsparcie organizacyjne pracy Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomiczno-Eksploatacyjnych i realizacja zadań bezpośrednio przez niego zleconych;
•    sporządzanie rozliczeń i sprawozdań z realizacji umów;
•    prowadzenie korespondencji z urzędami i instytucjami;  
•    administrowanie Biuletynu Informacji Publicznej;

Do zadań Koordynatora ds. Dostępności należą m.in.
•    wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych w KPCP,
•    przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy i zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
•    monitorowaniu działań podejmowanych w KPCP w zakresie zapewnienia dostępności;